Assalamualaikum wbt. :) apa khabar semua? harap semua sihat2.. Tak ada yang patah riuk atau luka mana2 k. Kalau yang kurang sihat, please.please, makan ubat dan banyakkan berehat. Banyakkan minum skyjuice. hehe. name glamour. Minum2 air kosong yang dimasak ea. It helps kill all those germs.
Lately saya rasa macam sangat comey. :P [abaikan sy yg sangat perasan ni.] . hehe. belum pernah lagi mendapat sebegini banyak perhatian. rasa macam artis pula. haha.
Ceritanya nanti saya ceritakan. hehe..
sebelum tu nk post entry ni sebab nak wish sahabat saya yang kurang sihat sekarang. Moga dia cepat sembuh.
mr Garfield ni yang selalu teman saya. saya hantar untuk teman kamu bagi cepat sembuh pula. EFEO. love you
Merantau banyak menjadikan diriku kenal alam ciptaanNya dan lebih mendekatkanku dengan yang Maha Pencipta. Dan mengajarku erti tawakal..
Sunday, December 16, 2012
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
HRMIS - Kemaskini Diskripsi Tugas
Assalamualaikum semua. Sekarang kebanyakan penjawat akan sibuk mengisi Deskripsi Tugas di dalam HRMIS. Jadi di sini saya nak kongsikan cara ...
-
Assalamualaikum semua. Sekarang kebanyakan penjawat akan sibuk mengisi Deskripsi Tugas di dalam HRMIS. Jadi di sini saya nak kongsikan cara ...
-
Assalamualaikum. semua sihat? Alhamdulillah. eh, kenapa tak sabar-sabar nak scroll bawah tu. hehe.. catchy punya title tak smpat pun nak jaw...
-
Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Lama tak mencoret disini. Kekangan masa kerana core bussiness harus diutamakan. Pertama sekali, ...

No comments:
Post a Comment