Wednesday, June 22, 2011

:: Akhirnya kembali ::

salam..

da lama rasanya blog ini ditinggalkan bersawang begitu. busy? hehe.. dengan exam dan study week dan aktiviti semasa cuti. yea. memang padat jadual aktiviti ana. Mulanya lain yang dirancang tetapi lain pula yang jadinya. Ingatkan dapat menyambut hari lahir bersama kawan2 yang lain terutamanya dengan rumate ana yang tomey2 tu. tp apa kan daya kita hanya mampu merancang, Dia yang menentukannya. Mesti ada rahsia dan hikmah disebalik kejadian yang  berlaku.

Terkilan ada juga sebab tak sempat nak beritahu ramai kawan2 tentang ana ingin menunaikan umrah dan ziarah. Ramai kawan2 yang tak sempat ana nak jumpa, nak minta maaf ataupun  bertanya pesan. Lagi terkilan bila tak dapat nak peluk my friends yaya,al,pqah... dan ramai2..dan my rumate yg tersayang puas2,kuat2. hehehe... Masa tu,takut, gembira, sedih..semuanya bermain dalam hati dan perasaan ana. Tapi akhirnya, I'm back. Kesian rumate ana, terpaksa lagi menahan perut gelak ketawa dan perangai ana yang suka tersengih2 . tak ubah macam anak kucing yang comel. [hehehe, takde kaitan]

pengajian masih lagi diteruskan.PISMP MATH 2 semester 2. InsyaAllah, ana mengharapkan agar segalanya berjalan lancar. Kerana ana percaya Dia yang Maha mendengar lagi Maha Mengetahui..;)

InsyaAllah, nanti ana akan ceritakan sedikit sebanyakcerita perjalanan kami ke Bumi anbiya. ;D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku di sini..

Aku mula mencari titik mula. Aku mencari rahmat dan belas ehsan-Nya. Aku mencari kasih-Nya yang sempurna. Dan aku merasakan hati dan jiwa mula bersatu dengan diri yang hilang tadi, mulai tenteram.