Friday, December 28, 2012

:: Shila Amzah? ::


Assalamualaikum wbt. 
 Selamat petang semua ^_^.

Happy ceria terover the world da ni. Sebab terjumpa kawan lama yang sangat-sangat lama tak berjumpa.

dan sememangnya saya yang gila-gila ini akan tanpa malu segan bersalaman dan menjerit "lama tak jumpa hang" . menjerit? hehe. tipu sangat la tu. ok2. bukannya menjerit macam Justin Bieber fans atau 2pm koreans fan but enough to hear my voice from the house.

Sembang-sembang sebentar. Minum kopi. ecece..macam orang tua-tua pula minum kopi cicah roti. Ops. Biskut kering. :) sori la. Kami jarang ada supply makanan untuk minum petang.

sebelum tu, meh saya nak tanya kejap. Kenal tak sape di bawah ni?

kenal! bagusla sebab saya jarang-jarang mengenali dia. survey lebih lanjut pun sebab sekarang ni ada 3 orang yang kata saya macam Shila Amzah. *sila muntah. dan orang ketiga tu adalah abang saya sendiri. yes.                                                        She is the Shila Amzah


"eleh, abang dia saja nak bodek la tu. Puji adik sendiri"

hehe. sebenarnya tak rasa untung atau rugi apa-apa pun yea atau tak. tapi sejujurnya saya adalah saya. Hana Farhana. Tak ada Shila Amzah dalam diri. 
Buktinya kepada yang berkata ada iras-iras, mirip, perangai sama.. 
No.no, saya tak tahu tentang ni. yang pasti tak sama.
 sebab tak pernah kenal pun beliau sebelum ni. Sekadar mendengar lagu dan download video di youtube sebab suara dia sangat awesome,



bukti bahawa kami ni berbeza :

1. She's so pretty and she know to make up and get in style. 



2. She's so cute and ayu+manja. 


3. And she has a good personality and BIG EYES. :) so cute.

and the best part is she know how to sing and she is gifted with beautiful voice.
so, we're totally different. 
jadi cukup-cukuplah abangku, sahabat dan kawan-kawan, jangan disebut selalu nanti perasan pula adik dan teman kamu ni. cukup lah sekadar a 4-years-old girl told me that i'm like the singer of your hot and your cold, you yes and you no.
*see. perasan lagi.

maybe ada persamaan time saya pakai shawl jea. :P

terima kasih sebab sudi baca entry saya yang merepek dan syok sendiri ni. tata.



1 comment:

  1. hehe. sme2. part yang BIG EYES tu. mata korang memang besau. jauh beza compared to mine. ;) yuhuuu, shila amzah. err, opps..katy perry? ohh, which one..

    ReplyDelete

HRMIS - Kemaskini Diskripsi Tugas

Assalamualaikum semua. Sekarang kebanyakan penjawat akan sibuk mengisi Deskripsi Tugas di dalam HRMIS. Jadi di sini saya nak kongsikan cara ...