Wednesday, August 16, 2017

FQA ( Frequently Questions Asked)



Ramai orang selalu tanya.. Boleh dikatakan FQA Frequently Question Asked tentang bisness shaklee..
.
.
"Lepas daftar ahli kene bisness ke"?

Jawapannya: TIDAK

Tapi sebab apa selalu promote jadi ahli?

Ok meh Hana ceritakan kenapa.

Antara kelebihan jadi ahli shaklee ni ialah apabila anda membeli produk shaklee anda boleh beli dengan harga ahli -- diskaun 15-20%. Kadang-kadang harga promosi sangat MENARIKK. Hanya untuk AHLI SAHAJA. BUKAN AHLI harga biasa (RETAIL PRICE). Sama juga dengan menjadi ahli untuk supermarket tertentu Dan beberapa syarikat lain. Ada kad ahli dapat JIMAT.

Jika anda bukan AHLI , tak dapatla Hana nak beri harga ahli.

Jika anda sudah menjadi ahli, semua produk Shaklee Hana akan jual harga ahli. Dan siap belikan guna nombor ahli anda (yg tidak tahu cara beli sendiri). Untung belian anda juga boleh dapat BONUS untuk anda juga jika sudah mencapai UV tertentu.

Kalau anda berMINAT nak bisness Hana akan bantu anda.. Dan anda boleh tambah pendapatan.


Jika anda setuju, Hana akan add dalam group support untuk guide anda.. Kalau tidak berminat pun tidak menjadi masalah๐Ÿ˜†๐Ÿ˜Ž tiada sebarang paksaan... .

Berapa MEMBERSHIP?? hanya RM79 sahaja.. Anda akan mendapat KIT SHAKLEE.
Tidak perlu keluar MODAL pun untuk beli barang.. Tak perlu buat pinjaman atau LOAN BANK pun.Customer bank in bayar then baru kita proceed order.

Senang. Anda tak perlu risau nak pack barang. Nak susun barang order. Semua KLIK-KLIK JE. Semua Shaklee yang akan uruskan. Mudahkan? Tak perlu start enjin kereta dan tak perlu pun beratur panjang di pejabat pos untuk pos barang๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜Š
.
.
Jadi inilah sebab kenapa Hana galakkan mereka yang membeli  dalam set-set atau produk ESKLUSIF SHAKLEE terutamanya untuk menjadi AHLI. LEBIH JIMAT. Dan SANGAT JIMAT..
.
.
 Tetapi jika anda tidak mahu. Tiada paksaan๐Ÿ˜Š. Anda masih boleh dapatkan dengan HARGA TERBAIK jika membeli dengan Hana. Especially bila Hana buat promosi kasih sayang. Bulan Ogos ni pun ada promosi tau..๐Ÿ˜๐Ÿ˜ Berminat nak tahu maklumat lebih lanjut atau anda nak dapatkan produk Shaklee boleh terus WhatsApp Hana. 0194025851

Your Trusted Shaklee Independent Distributor
HanaFarhana

No comments:

Post a Comment

HRMIS - Kemaskini Diskripsi Tugas

Assalamualaikum semua. Sekarang kebanyakan penjawat akan sibuk mengisi Deskripsi Tugas di dalam HRMIS. Jadi di sini saya nak kongsikan cara ...