Monday, September 11, 2017

Kecoh Anak Muridku bawa Baby.



SUSPENS

"Cikguuuuuu.. Ada orang bawa baby. "
 "Apa?๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ"
 "Ya.. Dia bawa baby.. Itu dia." (Sambil tunjukkan pada beg kawan tu)

Dalam hati.
Baby apa pula diorang ni?๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜… Nak kata baby๐Ÿ‘ถ macam impossible saja. Tak dengar bunyi nangis-nangis pun..

Dalam hati, sungguh-sungguh cikgu berdoa. Harap bukan baby haiwan yang pelik-pelik๐Ÿ๐Ÿธ๐ŸŒ๐Ÿ›...

"Ini dia cikgu. Sebotol ni"

No automatic alt text available.

Haish.. Buat suspens saja. Cikgu punya la takut awak bawa baby lipas ke, cicak ke, tikus ke...
Nasib baik baby ni je..

Oh anak muridku๐Ÿ˜…


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku di sini..

Aku mula mencari titik mula. Aku mencari rahmat dan belas ehsan-Nya. Aku mencari kasih-Nya yang sempurna. Dan aku merasakan hati dan jiwa mula bersatu dengan diri yang hilang tadi, mulai tenteram.