Friday, April 29, 2011

:: Cuti sendiri ;) ::

salam.
sudah lama rasanya tidak melepas lelah dengan menulis. Kalau dulu sentiasa saja ade sajak, lagu, atau apa-apa yang ditulis. Tapi sekarang mungkin sebab terlalu sibuk dengan tugasan dan kekangan masa yang tidak mengizinkan ana untuk menulis. lagipun, peperiksaan final bakal menjelma. Persediaan? sejujurnya. langsung tak bersedia!! huhu. takut pula rasanya nak menduduki peperiksaan nanti. dengan silibus yang masih lagi kabur. Tapi walau apa pun, ana masih ada masa lagi. Berusahalah!! [memujuk hati]

cuti hujung minggu nih terasa lebih seronok. Sebab lebih panjang dari cuti biasa. :) sebabnya? hehe.. Cuti Hari Pekerja lah. dengan ini ana nak gunakan kesempatan yang ada nih untuk mengucapkan selamat Hari Pekerja buat semua yang bekerja dan juga budak2 sekolah yang dapat cuti bersama.

Assignment alhamdulillah. semua sudah selesai. Cume perlu mengemaskini fail-fail dan sebagainya. Tapi itu hal di kampus nanti. hurm, apa ea nk buat cuti nih? Jalan2?

hurm... k la.. ana ada urusan skjp. nnt ana sambung semula. ya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku di sini..

Aku mula mencari titik mula. Aku mencari rahmat dan belas ehsan-Nya. Aku mencari kasih-Nya yang sempurna. Dan aku merasakan hati dan jiwa mula bersatu dengan diri yang hilang tadi, mulai tenteram.