Wednesday, April 20, 2011

:: Lama sudah ::

Dah bersarang rasanya blog nih. Bukan lame tak buka selalu saja buka tapi cuma untuk membalas kunjungan kawan2 yg tinggal jejak kt bwh tu. Nak post entry, life now is so busy. VERY busy. and ..... ( sibuk mcm pemimpin negara jea) hehe





Task and Things DONE  :


1. KKP ENGLISH
2. KKP TITAS
3. KKBI FALSAFAH PENDIDIKAN
4. KKBI PERKEMBANGAN KANAK_KANAK
5. KKBI matematik 1- Mari mengenal Nombor
6. KKBI Matematik 2 - Kurikulum Pendidikan Matematik
7. Tugasan PPT - 3
8. ENGLISH ORAL TEST
9. UAK - Titas, Pengurusan Gerko, English
10. EXAM FINAL- on the wayyyyy...................

hehe~ banyak tak? hurm, tugasan sebagai guru pelatih nih memang macam nih sket. Bile sibuk nak makan pun kana curi-curi masa. tapi setakat nih rasa macam dah terlebih makan pula. hehe. makin comeyl ;P.

sekarang nih tengah tunggu nak gi pasar malam pula. hurm, nak makan ape ea nanti. k2 got to go. Diorang tgh tunggu tu. Nanti ana sambung cite lagi k.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku di sini..

Aku mula mencari titik mula. Aku mencari rahmat dan belas ehsan-Nya. Aku mencari kasih-Nya yang sempurna. Dan aku merasakan hati dan jiwa mula bersatu dengan diri yang hilang tadi, mulai tenteram.