Tuesday, July 15, 2014

:: [ Siapa Nak? ] ::

Saya nak bagi buku ni PERCUMA.


Rahsia Bagaimana Seorang Engineer Buat Sales RM1 juta..
Dalam Tempoh 9 Bulan Sahaja !!

Yang BESTnya :
===========

Beliau tak minat bisnes dan tak yakin boleh buat bisnes.
Memang tak pernah berbisnes hatta menjual sebatang pen pun.

“ Malu la nak bisnes.. Seganlah..
Nanti kalau buat bisnes tak jadi macam mana?
Ada ke orang nak beli nanti? ”

Namun selepas 6 bulan berbisnes beliau terpaksa berhenti kerja.
Untuk FOKUS kepada bisnes beliau yang dah tak menang tangan.

Yang TERBAIKnya:
==============

Beliau buat sales Rm 1 juta tanpa perlu kedai.. hanya di rumah. Semuanya dilakukan oleh beliau sendiri, suami isteri.. tiada pekerja.Tugas khidmat pelanggan.. order.. semuanya dilakukan secara online..Dari PM sampai ke Whatsapp !!

Dan lagi BEST bisnes beliau meletop TANPA kos iklan..

"ZERO COST MARKETING"

Saya amat tertarik dengan BUKU ini kerana;

1. Kisah kejayaan diceritakan dari mula.. from Zero to Hero dalam Bisnes..Memberi gambaran sebenar kepada mereka yang nak berbisnes.
2. Banyak resepi-resepi kejayaan yang amat berharga didedahkan mereka..
3. Gaya penulisan yang santai dan penuh motivasi.

Rahsia ini diceritakan oleh suami beliau. Satu persatu..
Saya amat mengkagumi kisah beliau kerana beliau belajar bisnes dari bawah. Bermula dengan impian beliau untuk bekerja dari rumah.

Bisnes beliau makin berkembang dan pelanggan bertambah. Bisnes beliau menjadi lebih mudah bila tahu caranya.
Akhirnya beliau jatuh cinta dengan bisnes online !!

Setiap keputusan dan usaha yang mereka lakukan 100% pergantungannya kepada Allah SWT.

---

Alhamdulillah, Allah SWT telah mempertemukan saya dengan mereka suami isteri dan kumpulan bisnes mereka yang hebat ini.

Terasa seperti lama sudah bersahabat walaupun kali pertama bersua-muka. Mereka sungguh mesra dan tidak berkira berkongsi ILMU bisnes. Mereka nak bukan mereka sahaja yang berjaya, TETAPI seluruh anak bangsa ini turut berjaya dalam bisnes.

Syukur !! Semua ini adalah atas pertolongan Allah SWT yang mengaturkan setiap perjalanan REZEKI hamba-hambanya.

Terima kasih sangat-sangat kepada insan mulia ini yang mengorbankan masa dan duitnya untuk menghasilkan buku ini dan memberi hak kepada saya untuk memberikannya percuma kepada sesiapa yang memerlukannya.

Semoga Allah merahmati mereka.

---

RUGI tak baca :
===========

RUGI kalau anda masih belum dapat membacanya..
SERIUS !! saya belum jumpa lagi buku yang ditulis sebegini..
Rasanya belum ada lagi orang yang tulis buku macam nie !!

“Kisah pengalaman sebenar seorang Usahawan yang terpaksa FULL TIME bisnes”
- SORRY BOSS !! SAYA TERPAKSA BERHENTI KERJA -

---

Saya baru dimakluman buku ini munkin tidak lagi akan diberikan percuma selepas ini..

Untuk pengetahuan rakan-rakan, ebook ini sudahpun dibaca oleh 15 000 orang semenjak ianya dilancarkan.

Ada yang terus PRINT untuk lebih mudah dibaca !!
"Nak bagi anak-anak BACA", katanya.

Anda juga boleh dapatkan secara PERCUMA !!
=================================

Jika anda tidak keberatan saya pohon supaya anda ‘share’ buku ini supaya lebih ramai lagi yang dapat mengambil manfaat darinya.

Saya akan emailkan kepada anda buku ini selepas itu.

Share sebanyak mungkin untuk bantu orang lain dapat PERCUMA juga sebelum ia dikenakan harga.

Hanya Allah SWT sahaja yang dapat membalas budi baik rakan-rakan sekalian.

Rasulullah SAW pernah bersabda:
“Sebaik-baik manusia ialah manusia yang memberi manfaat kepada orang lain.”
(Riwayat al-Baihaqi)

-----

Sila Like, Share dan Komen :

“ Saya Nak FREE dan hantarkan ke emel saya (emel_anda.com)”
atau anda boleh terus PM saya nama dan email anda.

Dan saya akan hantarkannya PERCUMA !!

Cepat !! Grab it while it's FREE.

-----

Ikhlas,
Hana Farhana

No comments:

Post a Comment

HRMIS - Kemaskini Diskripsi Tugas

Assalamualaikum semua. Sekarang kebanyakan penjawat akan sibuk mengisi Deskripsi Tugas di dalam HRMIS. Jadi di sini saya nak kongsikan cara ...