Tuesday, September 14, 2010

Aku.Dia. dan.KAmu....

Buat pertama kalinya..

Terima Kasih Kamu kerana menyedarkan aku dari mimpiku...

Mimpi yang telah menghayutkan aku...

Tapi kini aku telah tersedar dari buaian mimpi itu..

Terima KAsih...Terima Kasih...

 *********************************************************************************

Kata-kata kamu terhadap AKU pada hari itu...

membuatkan AKU tersedar bahawa AKU bukan siapa-siapa pada DIA..

tidak seperti teman Istimewanya yang juga kawan KAMU..

Tetapi KAMU.... janganlah bimbang..

AKU sudah berjanji kepada KAMU dan juga diri AKU 

bahawa AKU tidak akan mencampuri personal life DIA dan

KAMU mungkin gembira..

jika AKU mengatakan bahawa AKU dan DIA sudah tidak seperti dulu...

 sama dengan apa yang KAMU inginkan...

Kadang-kadang AKU berkata kepada diriku...

Kenapa AKU perlu berbuat begitu dan takut pada KAMU...

padahal KAMU hanyalah manusia biasa 

dan apa yang AKU lakukan adalah benar...

apa yang AKU lakukan adalah untuk menyelamatkan DIA dari kerakusan dunia...

dan kini baru AKU tersedar betapa lemahnya IMAN AKU...

lebih takutkan manusia daripada kuasa Yang Maha Esa..

Astagfirullah.. beristighfar panjang AKU...

*******************************************************************************

tapi seandainya AKU mengendahkan kata-kata KAMU

itu bermakna AKU hanya pentingkan diriku dan tdk memikirkan tntg Kebahagiaan DIA
hati AKU runsing... SMS demi SMS yang diterima membuatkan AKU keliru...

antara DAKWAH dan KEBAHAGIAAN seorang TEman yang AKU anggap SAHABAT...
 
KAMU.... Mengapa KAMU membuat AKU begini....

AKU bukanlah siapa-siapa dalam hidup DIA...

Dan AKU tidak pernah memiliki DIA....

DIA bebas.... AKU tak pernah mengongkong DIA...

lagipun siapalah AKU dalam HIDUP DIA....
Hanya sekadar kawan...........

***********************************************************************************

DIA...

maafkan AKU kerana AKU tidak mampu untuk menceritakan yang sebenarnya...

jangan bimbang tentang hal ini..kerana AKU tahu untuk mengawalnya...

dan AKU akan selesaikannya secepat mungkin....

AKU harap DIA terus bahagia dengan hidup DIA ya... 

teruskan apa yang DIA lakukan...

AKU akan sentiasa ada di saat DIA memerlukan aku ... jangan takut DIA...

DIA.. kamu tak akan pernah kehilangan AKU...

kerana AKU tidak akan sekali-kali meninggalkan DIA...

Mulai sekarang AKU akan cuma memerhatikan KAMU dan tak akan lebih daripada itu....

Maafkan AKU........







p/s : kpd kamu...plis stop all those ridiculous msj and miskol... tht shows tht u're chicken... or are you afraid of me recognize your voice..

No comments:

Post a Comment

HRMIS - Kemaskini Diskripsi Tugas

Assalamualaikum semua. Sekarang kebanyakan penjawat akan sibuk mengisi Deskripsi Tugas di dalam HRMIS. Jadi di sini saya nak kongsikan cara ...