Tuesday, September 18, 2012

:: :D ::

Apabila saya berpura-pura menjadi kuat, 
tiada siapa yang melihat air mata yang tersembunyi saya melainkan ALLAH.



Apabila saya sedih dan perlu bahu untuk menangis di atasnya, 

tiada siapa yang menyokong saya tetapi ALLAH.




Menyenangkan hati manusia adalah sangat susah, 

menyenangkan Allah adalah yang paling mudah.




Kadangkala manusia menghukum saya untuk kesilapan yang tidak saya lakukan, 


Namun Allah mengabaikan dan memaafkan atas apa yang telah saya lakukan.

Dialah ALLAH, Yang Maha Besar Maha Kuasa, 


Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani, dan segala puji hanya pada Allah.

No comments:

Post a Comment

HRMIS - Kemaskini Diskripsi Tugas

Assalamualaikum semua. Sekarang kebanyakan penjawat akan sibuk mengisi Deskripsi Tugas di dalam HRMIS. Jadi di sini saya nak kongsikan cara ...