Saturday, September 22, 2012

::suka suki::

Assalamualaikum wbt. Alhamdulillah, urusan kerja sedikit demi sedikit mula berlalu.. Terasa ringan sedikit hati.

namun, belum siap sepenuhnya lagi. InsyaAllah, sedang dalam proses..
ini pun curi-curi masa berblogging sebentar....

Alhamdulillah, Allah masih lagi memberikan kita peluang untuk bernafas sehingga kini.
ini sebagai memenuhi permintaan sahabat lama yang ingin masuk entry. hehe.. comey kan request ea...



'senyum sokmo"

bila imran mula bercakap ;p

cikgu dan anak murid. sama muda. :))

ketua pengawas :)

sue dan tiqah.. :))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku di sini..

Aku mula mencari titik mula. Aku mencari rahmat dan belas ehsan-Nya. Aku mencari kasih-Nya yang sempurna. Dan aku merasakan hati dan jiwa mula bersatu dengan diri yang hilang tadi, mulai tenteram.