Friday, April 24, 2015

Congratulations!!

Assalamualaikum wbt. Hana doakan semua pembaca blog ini sentiasa diberkati dan dirahmati Allah.

First of all, nak ucapkan terima kasih..

Terima kasih schoolmates.. for giving the book. I love it... yeay... ^_^
*and thank you for the notes.. yes, you're right. I miss our Tennis moments and riadah.. Basketball.. 
Lama sebenarnya tidak bermain. InsyaAllah.. one day..



And

Congratulations my little sis..For winning the game. Sorry i cant be there to cheer for you.. I know it must be great game... Kalau tak, bukan Falis la kan? ^_^

Akak pun tak sehebat tu.. Tak rugi ajarkan dulu.. See, you are talented. Believe in yourself.. I know you can do it.. Balik nanti we have a match Ok??




Don't be afraid of what others saying. Let them said what they want. If they want to call it 'poyo', let them be.you have nothing to lose. ^_^.



Do you still remember... Mom once told me about this.

"Orang yang bagus dan baik akan tengok dengan mata lebah..semuanya manis macam madu dan bunga. Orang yang selalu negatif dan berprasangka buruk akan tengok dengan mata lalat.


so, i guess we all know what flies do right?

So let them be. As long as you know your intention and whats in your heart. And the things that you're going to do does not against Allah rules. Those people is actually a test from The Most Merciful too..



All the best in training.. Be a good player then. Wish us luck in PSKPP too.. May Allah ease..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku di sini..

Aku mula mencari titik mula. Aku mencari rahmat dan belas ehsan-Nya. Aku mencari kasih-Nya yang sempurna. Dan aku merasakan hati dan jiwa mula bersatu dengan diri yang hilang tadi, mulai tenteram.