Wednesday, December 11, 2013

:: Menangi hadiah istimewa ::

Bismillahirahmanirrahim..Alhamdulillah seperti yang saya janjikan. Promosi bulan Disember ini. Memang jimat. dan segala pesanan untuk vitamin/ produk Shaklee boleh dibuat sekarang. Dan saya menjanjikan harga yang terbaik. Memang jimat habis!! JIMAT HABIS...

Promosi ini akan berlangsung dari 11 Disember 2013 sehingga 28 Disember 2013 sahaja. Jangan lepaskan peluang untuk menjadi pembeli yang bertuah yang bakal mendapat hadiah istimewa bersama barangan yang dibeli. 

Kepada pembeli yang pertama, ke-11 dan yang ke-28, anda akan menerima hadiah istimewa daripada saya. dan kepada rakan-rakan student yang berminat untuk mencuba/mengetahui tentang ini tapi risau budget tak cukup. jangan bimbang, anda beritahu saya masalah anda saya dapat bantu. InsyaAllah .

Antara hot items!! 






baru 15 minit, post kat fb ada yang tanya."tak kan yang ni je kak?"

tak.tak bukan ni sahaja..
banyak lagi.. tapi ini antara hot items yang saya tawarkan. Ada juga yang lain.


Saya juga ada sedia ready-stok bagi pengguna yang inginkan dengan kadar segera
(maksudnya anda bank-in hari ini, petang ni juga barang dihantar).


Senarai produk Shaklee yang ditawarkan :


Sustained released vita C 500mg (180tabs)

Collagen powder (15sachets)
Omega Guard (90tabs)
Vita-Lea Iron formula (120tabs)
Zinc Complex (120 tabs)
Vita-E Complex (120tabs)vitamin B-Complex (120 tabs)
Lecithin (180 tabs)
Alfafa (330 tabs) 
Chewable Vita-C plus  100mg (90tabs)
Advanced Joint Health Tablet (60tabs)

terdapat banyak lagi produk supplemen Shaklee. Jika anda mahu, anda boleh pm saya dan saya akan re-check stok dan reply kepada anda.





_________________________________________________________________________________


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan daripada Shaklee? Ingin menambah nilai hidup dan ingin membantu yang lain?

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Hana Farhana
Shaklee ID :  1073775
019-4025851 (Call, SMS, WhatsApp)

nurfaies16@gmail.com

No comments:

Post a Comment

HRMIS - Kemaskini Diskripsi Tugas

Assalamualaikum semua. Sekarang kebanyakan penjawat akan sibuk mengisi Deskripsi Tugas di dalam HRMIS. Jadi di sini saya nak kongsikan cara ...