Saturday, July 16, 2011

:: Pagi ini ::

salam. 

Akhirnya berjaya juga ana melawan perasaan malas+bertangguh-tangguh yang asyik-asyik singgah di pintu hati ini. Hurm, kerja dan tugasan yang masih banyak membuatkan ana berasa agak sempitnya waktu. [mungkin gara-gara last minute]. Sejak kebelakangan ini,tidur seakan menjadi satu rutin yang susah nak dilaksanakan. [terutama waktu malam]. Insomnia?? Tidak. Nauzubillah. Tidur yang nyenyak pun kadang-kadang terganggu.

Pagi ini, niat di hati teringin sangat untuk berjogging di stadium sana. Tetapi tak ada orang yang menemani. Lagipu, ana tak ada kenderaan sendiri. Nak pinjam kereta kawan, ana rasa itu hanyalah kehendak ana. Tak penting. Lagipun, lebih baik ana tunggu untuk pergi bersama rumate yang tercinta nanti dan kawan yang lain nanti. Bley la nanti kami berjogging dan beriadah sepuasnya, mengosongkan fikiran dari segala benda yang serabut mabut nih. hehe. Lagi satu. Bley la kan kalau ana berjogging dalam maktab ini. [alasan hati]

kita tunggu masa lain ya diri. ;)

Jom2 ayuh kita siapkan semua kerja.
[breakfast dulu yok ] 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku di sini..

Aku mula mencari titik mula. Aku mencari rahmat dan belas ehsan-Nya. Aku mencari kasih-Nya yang sempurna. Dan aku merasakan hati dan jiwa mula bersatu dengan diri yang hilang tadi, mulai tenteram.