Tuesday, July 5, 2011

:: Today is better than yesterday ::

Salam..

topik ini memang familiar kan. Yup, its a common question.
tapi memang itu pun yang sepatutnye kan?
hari ni lebih baik dari semalam..
esok lebih baik dari hari ni..

pendek kata, kita improve diri kita dari hari ke hari..
tp...
ana tak rasa ana seperti itu.. Kadang-kadang macam lagi teruk jea..


hurm, kenapa dengan diri ini? Tertanya-tanya dan terpinga-pinga. Kenapa ayat ana? nampak mood seakan dibuai-buai dalam buaian..
berayun sana-sini.

hari ni tak boleh langsung nak concentrate nak buat kerja..
semua tergendala..macam dah nak meletup je kepala ni..
kadang-kadang kaki ingin saja nak lari kuat+jauh2.. 
mulut pula nak jea jerit kuat-kuat...

Tapi selepas itu, ana perkara yang terbaik terlintas dalam kotak pemikiran. MUHASABAH.
Yup. tapi masih menunggu dan menanti. Reason kenapa ? hehehe



whatever hapen, i won't explain. ;P


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku di sini..

Aku mula mencari titik mula. Aku mencari rahmat dan belas ehsan-Nya. Aku mencari kasih-Nya yang sempurna. Dan aku merasakan hati dan jiwa mula bersatu dengan diri yang hilang tadi, mulai tenteram.