Saturday, March 19, 2011

:: 8 Perkara Tentang IPG yang Saya Suka ::

salam. Alhamdulillah. Akhirnya selesai juga tugasan kedua bagi semester ini. Penat. Sebab semuanya tak mengikut jadual. Diri ini yang terlalu cerewet. hehe.. salah sendiri juga.

sekarang adalah masa untuk suka2, BloGGing... yeay..

8 Perkara yang saya suka?? hurm, ape ek? Banyak sangat yang ana suka. hehehehe.. Pkir2.. memilih the best of the best!

***********************************************************************************

IPG
8 Perkara yang saya suka 

1. sgt sukakan assignment
especially mse semester lepas. partner yg sy suke sbb sekepala. ^^

2. suka waktu kuliah
paling suka time kelas xde. hehehe

3. waktu lunch di kafe
sgt2 byk mknan sekarang.sampai xtahu nk makan ape. Paling best bile dpt mkn sme2 ngn rumate tercinta, jiran mates dan klassmates :) ngade x ana? ;P

4. Balai Islam yang cantik
wlupun agk2 jrg2 pergi sekarang ni. Busy hehe. InsyaAllah,lepas nih selalu imarahkan. Yuk kwn2. ;)

5. Waktu perhimpunan
waktu untuk tahu segala info+ senamrobik. Hakikat sebenarnya, dalam seminggu 2 kali jea ana gi. ;P

6. Blok Kuliah yang dekat.
hehehe~ mudah nak gi kelas pagi2. Xperlu pergi perhimpunan pun xpe. hehe. 

7. PBS (Penilaian Berasaskan Sekolah)
sangat2 excited nk gi skolah tp agak cuak jga. takuwt xpandai layan budak2. ;p

dan yang terakhir ini yang paling ana suka, tak kan ada di mana2.. Kat sini jea yg ade...

8. ENGKU FARAHAH ENGKU OMAR~ rumate sy aka my best friend.
sgt2 sygkan dia. Wlupun sllu mengusik die smpai nk naik marah, tp dia tak pernah marah sy.  
[bnyk dosa dgn dia, kna minta maaf nt ;D ]



Terima kasih yea awk 
sebab dengan adanya awak di sini, saya mengenal apa itu erti persahabatan
adanya awak saya menghayati apa itu erti kehidupan yang sebenarnya,
kerana awak saya belajar untuk menjadi tabah,
disebabkan awak, kini saya lebih berfikiran matang...
hanya kerana awak adalah rumate saya dan sahabat saya..
dan itu adalah nikmat kebahagiaan dan kasih sayang...
dan mungkin kerana awak juga adalah insan yang dihantar oleh Dia
untuk menunjukkan kasih sayangNya kepada saya
dan yang paling utama

Buat awak :
saya berkawan kerana Allah,
saya menerima awak seadanya..
kini saya faham bahawa kita semua tak sama
dari perangai, sikap, prinsip, hobi dan segalanya,
smua msg2..
Namun bagi saya, itulah yang membuatkan kita menjadi SAHABAT
iaitu kawan yang saling melengkapi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku di sini..

Aku mula mencari titik mula. Aku mencari rahmat dan belas ehsan-Nya. Aku mencari kasih-Nya yang sempurna. Dan aku merasakan hati dan jiwa mula bersatu dengan diri yang hilang tadi, mulai tenteram.