Wednesday, March 9, 2011

:: KCH : ?? ::

Salam.
Ramai yang tertanya2.. KCH tu ape? tak kurang juga dengan kawan-kawan yang buat andaian sendiri.
Kisah Cinta HANA.. hahaha. Ingat kisah cinta bertasbih ke? ;P. X2. sebenarnya KCH itu membawa makna lain.... Kisah Cinta Hana itu mungkin akan ada setelah ana jumpa kebahagiaan yang sebenar. Buat Video. wedding ala2 fairytale. Itu baru Kisah Cinta Hana. :P. Hehe. skadar menyimpan angan2..


Tak mungkin I'm that sweet.


Kepada yang membuat andaian atau berharap itu yang sebenarnya, maaflah korang tersalah.

Walaupun sebenarnya, memang ana inginkan seseorang seperti mas Azam dan menjadi seorang yang baik budi pekertinya seperti ana. Kedua2 watak ini sangat comel. Sweet. Kisah cinta Hana kalau pun ada seperti ini, mungkin sukar nak digambar dengan kata-kata. Hanya gambar dan cerita sahaja. Movie cinta Hana. Amacam? Ade ke yang nak tgk? hehehe

__________________________________________________________________________________

Apa sebenarnya KCH ini?
Koleksi Cerita Hati

inilah sebenarnya KCH itu. dan ia hanyalah sekadar coretan ana dalam mengasah bakat menulis. [sedang belajar ]
Mempunyai keinginan untuk menulis dan menghasilkan buku, itu pernah menjadi cita2 ana. Tetapi kurang berbakat. Jadi sekarang blog inilah tempat ana cuba sedikit demi sedikit. hehehe

Ingin sangat menceritakan kisah yang dapat memberi inspirasi, semangat dan dorongan kepada orang lain.
Masih berusaha ke arah itu. Kurang lagi ilmu di dada ni. Kena belajar dulu. 

Seandainya kisah2 KCH ini dapat memberi pengajaran, nasihat dan semangat, Alhamdulillah.. 
seandainya tidak, ana tak kisah kalau kawan2 nak tekan button [x] warna merah kat bucu sebelah kanan tu..
Ana masih lagi budak yang baru belajar dan kini ana mempunyai misi.

Misi untuk Mencari Cinta...

CINTA ILAHI YANG KEKAL ABADI...

2 comments:

  1. waaa, org pn suka sgt ngn cerita ketika cinta bertasbih. ada 1 perasaan yg best mse tgk cite 2 :)
    neway, gud luck ana dlm misi mencari mancari cinta. cinta dariNya yg kekal abadi ^_^

    ReplyDelete
  2. hehehe~ yea2..sme la kite. tgk byk kali pun xpe...
    Tenkiu kak kin. InsyaAllah.. moga2 ana diberi kekuatan dan ketabahan dalam mencari cinta itu.. ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku di sini..

Aku mula mencari titik mula. Aku mencari rahmat dan belas ehsan-Nya. Aku mencari kasih-Nya yang sempurna. Dan aku merasakan hati dan jiwa mula bersatu dengan diri yang hilang tadi, mulai tenteram.