Tuesday, June 3, 2014

:: Pak pak bum bum... Pengantin Baru ::

Assalamualaikum semua.
Lama tak jenguk sini. Cuti pun tak sempat juga. Hehe..
Penuhi jemputan teman dan sahabat-sahabat yang mendirikan ‘masjid’.
Cuti kali ni memang banyak sangat kenduri kahwin. Tumpang gembira untuk semua. Sebelum tu, saya nak ucapkan

“SELAMAT PENGANTIN BARU dan
 semoga BERBAHAGIA HINGGA KE SYURGA”

kepada

Farahah & Nazmi (30 Mei 2014)
Syazwani & Firdaus (1 Jun 2014)
Muna Wahida & Muhammad Amirul (31 Mei 2014)
Nik Azey & Nurul Safwani (31 Mei 2014)
Zulaiha & Taufid (31 Mei 2014)
Mus & Mira(31 Mei 2014)
Nabilah & Athif (1 Jun 2014)
Mohamad Fahmi & Nur Athirah (3 Jun 2014)
Husna & Haikal (3 Jun 2014)

dan tak lupa juga blogger terkenal Cik Epal.. ^_^

Dan juga kepada bakal pengantin baru

Ilham & Firdaus (5 Jun 2014)
Hafizah dan Suhaimi (Jun 2014)
mohd Hafiz Azahari dan Nur Sabilah (9 Jun 2014)
Muhammad Syafiq dan nurul Hidayah (14 Jun 2014)
maisarah dan Walshalafah  (15 Jun 2014)

insyaAllah, yang mana sempat Hana hadir dan akan update kat sini. J


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku di sini..

Aku mula mencari titik mula. Aku mencari rahmat dan belas ehsan-Nya. Aku mencari kasih-Nya yang sempurna. Dan aku merasakan hati dan jiwa mula bersatu dengan diri yang hilang tadi, mulai tenteram.