Friday, January 3, 2014

:: Alhamdulillah syukur ::

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi kerana melimpahkan rezekinya.

Order masuk tanpa disangka-sangka. Facebook dan whatsapp masuk laju-laju sehingga kan roomate sendiri cakap "Amboi, lajunya bisnes masuk". Alhamdulillah, Allah beri peluang untuk bantu yang lain.

Mudahnya bisnes.
Ada juga sahabat-sahabat yang bertanya, "Ana, .... tengok dah la sibuk dengan setiusaha PERSISMA lagi, macam mana nak handle bisnes?. Bila masa cari pelanggan?"

Hana senyum-senyum. PERSISMA tu amanah. InsyaAllah, akan laksanakan sebaik mungkin dengan kudrat yang Allah beri. Pelanggan? Hana tak cari sebenarnya. Mereka yang mencari. Sebab ada post online at FB. Online business sebenarnya mudah jika kena pada caranya. dan jika kita ada mentor untuk membimbing kita. dan alhamdulillah, Hana ada family dan mentor yang baik yang selalu guide Hana dalam business.

Semalam selesai hantar order. Sempat berbual-bual sekejap. Rasa gembira sangat bila mereka beritahu bahawa ada perubahan. Walaupun sedikit, masih lagi perubahan. And changes means A LOT. Alhamdulillah, tumpang gembira. Tercapai hasrat untuk membantu yang lain. ^_^ siap suruh saya ambil tulis testimoni lagi. InsyaAllah, nanti saya akan up kan testimoni sis tu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku di sini..

Aku mula mencari titik mula. Aku mencari rahmat dan belas ehsan-Nya. Aku mencari kasih-Nya yang sempurna. Dan aku merasakan hati dan jiwa mula bersatu dengan diri yang hilang tadi, mulai tenteram.