Monday, February 7, 2011

:: bermulanya hari ::

salam .
hari ini secara rasminya pagi tadi ana memulakan kehidupan sebagai seorang insan yang bergelar bakal guru/ guru pelatih. Rasa penat yang baru tiba pagi tadi belum lagi let go. But luckily i have a 'booster' to keep me going on. hehehe. i like being back in blok ct fatimah wif my rumate tersayang. Meskipun terlambat . But better late than never kan? ;))

secara rasmi bergelar guru pelatih maknanya secara rasminya jadual ana akan kembali padat. Dengan pelbagai aktiviti. Kuliah. Latihan hoki. Senamrobik. Action song. aktiviti sendiri. Aktiviti kami berdua. Aktiviti itu. Aktivitit ini. Banyak kan? Meskipun penat, bagi ana ini adalah peluang untuk merasai kegembiraan, kegirangan dalam masa yang singkat ini. Setiap hari ana suka bangun dan memerhatikan keadaan sekeliling. Bersyukur dengan peluang yang diberikan olehNya bagi meneruskan sisa-sisa kehidupan bagi seorang insan yang berhati beku. Tekad ana azam ini adalah satu. Dan sesungguhnya Dialah yang Maha Mengetahui. Moga segalanya diperkenankan olehNya dan segalanya tercapai apabila tiba masanya nanti. Ana tengah mempersiapkan diri menerima segala kemungkinan.

Menanti esok dengan sabar. ^^








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku di sini..

Aku mula mencari titik mula. Aku mencari rahmat dan belas ehsan-Nya. Aku mencari kasih-Nya yang sempurna. Dan aku merasakan hati dan jiwa mula bersatu dengan diri yang hilang tadi, mulai tenteram.